×

Drogi Użytkowniku,

to tylko próbka dla niezalogowanych. Ale zabawa wcale nie musi się kończyć!
Dołącz do społeczności MATMAG.pl rejestrując się w portalu i dokończ grę.

Jeżeli już masz u nas konto, zaloguj się.

 

Rejestracja Zaloguj Inne zadanie

 

×

Drogi Użytkowniku,

wyczerpałeś dzisiejszy limit dostępu do tego zadania dla użytkowników z niewykupionym abonamentem, ale zabawa wcale nie musi się kończyć! Dla nielimitowanego dostępu do zadań poproś rodzica/opiekuna, aby wykupił dla Ciebie abonament.

 

Abonamenty Inne zadanie

 

Pytania i odpowiedzi

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Was pytania. Jeżeli nie odnalazłeś tutaj informacji, której poszukujesz, zapraszamy do kontaktu z nami poprzez formularz kontaktowy.

  1. Jak wygląda rejestracja w portalu krok po kroku?

    Podaj adres e-mail i ustaw hasło. Powiedz nam, w której klasie jest Twoje dziecko, abyśmy mogli dopasować zadania do jego poziomu. Na podany adres mailowy przyjdzie link aktywacyjny, który powinieneś kliknąć. Następnie zostaniesz przekierowany na naszą stronę. Nadszedł czas na zaprojektowanie awatara ucznia. Niech Twoja pociecha wybierze dla niego kolor włosów, oczu, a nawet kształt twarzy. I już, można rozwiązywać zadania! Aby zapewnić dziecku dostęp do nowych ćwiczeń, podaruj mu abonament.

  2. Dlaczego nie otrzymałem linku aktywacyjnego?

    Wysyłamy link aktywacyjny po podaniu adresu e-mail. Czasem zamiast do skrzynki trafia on do SPAM-u – dlatego przede wszystkim sprawdź ten folder. Jeśli po kilku minutach nadal nie możesz znaleźć wiadomości, oznacza to, że najprawdopodobniej podałeś zły e-mail. Załóż konto jeszcze raz, uważnie wypełniając wszystkie pola.

  3. Czy mogę zarejestrować kilkoro dzieci przy użyciu jednego adresu e-mail?

    Adres e-mail pozwala na wstęp do portalu i jest przypisany do jednego ucznia. Dajemy dostęp do indywidualnych statystyk – historii postępów i rankingu portalu. Każde dziecko potrzebuje osobnego adresu, aby móc swobodnie korzystać z wszystkich funkcji.

  4. Czy muszę zapłacić za rejestrację w portalu?

    Nie, rejestracja jest bezpłatna. Konto podstawowe pozwala codziennie skorzystać z trzech gier w pierwszym dziale danej klasy. Aby uzyskać dostęp do pełnej zawartości serwisu, powinieneś wykupić abonament. Pozwala on na rozwiązywanie bez limitu zadań dla wybranej klasy i uczestniczenie w rankingu portalu.

  5. Jak mogę zapłacić za abonament?

    Kupno abonamentu jest bardzo proste! Zaloguj się w serwisie i wybierz z menu użytkownika zakładkę „Abonament”. Zobaczysz informację o aktywnych subskrypcjach, sprawdzisz ich ceny oraz kupisz nową. Przycisk „chcę kupić abonament” przekieruje Cię na stronę z dostępnymi opcjami. Wybierz abonament i formę płatności. Możesz zapłacić na kilka sposobów: kartą, przelewem ekspresowym (BLIK-iem) lub tradycyjnym. Po zaksięgowaniu płatności dostaniesz dostęp do wszystkich zadań dostępnych w klasie Twojego dziecka.

  6. Zapłaciłem za abonament przelewem, ale nie mam dostępu do wszystkich zadań

    Czasami zdarza się, że odpowiedź z banku trwa dłuższą chwilę. Aktywacja abonamentu następuje, gdy tylko otrzymamy informację potwierdzającą płatność. Prosimy zatem o cierpliwość. Standardowo wystarczy kilka minut, czasem kilka godzin. Abonament zostanie włączony najpóźniej do 72 godzin od dokonania płatności online. Po aktywacji wysyłamy potwierdzenie na adres e-mail.

  7. Uczeń zdobywa nowe punkty w zadaniach, ale w rankingu portalu ma cały czas ten sam wynik. Dlaczego?

    Rezultaty nauki można podejrzeć w zakładce „moja historia postępów”. W ogólnym rankingu portalu zapisywane są najlepsze wyniki ucznia, to znaczy po jednym (rekordowym) wyniku, z każdego rozwiązanego zadania. Jeżeli użytkownik rozwiązuje grę po raz kolejny, i dzisiejszy wynik nie jest jego rekordem, nie zmienia on ilości punktów w rankingu portalu.
    To rozwiązanie odzwierciedla rzeczywiste postępy użytkowników. Gdyby punkty były naliczane w inny sposób, uczeń, rozwiązując jedno łatwe zadanie wielokrotnie, mógłby wyprzedzić innych, którzy pilnie rozwiązują kolejne ćwiczenia.

  8. Czy mogę korzystać z więcej niż jednej klasy?

    Nie. Tak jak w szkole uczeń uczęszcza do jednej klasy, tak też tutaj może rozwiązywać tylko zadania przygotowane dla jego poziomu edukacji. Dzięki temu nie będzie rozwiązywał ćwiczeń zbyt trudnych lub za łatwych, nie pogubi się również w ich ilości.

  9. Jak mogę zmienić klasę w serwisie?

    Klasa jest przypisana do ucznia na cały rok szkolny, zgodnie z informacją podaną podczas rejestracji w portalu. Nie ma możliwości jej samodzielnej zmiany przez użytkownika. W wakacje archiwizujemy zdobyte w rankingu punkty i historię postępów, a także przypisujemy nowe, aktualne klasy szkolne.

  10. Czy abonament, który wykupiłem przed wakacjami, przepadnie?

    Nie, nie przepadnie. W połowie wakacji – 1 sierpnia – klasy naszych użytkowników zostaną zmienione automatycznie na kolejną – rok wyższą.

  11. Zarejestrowałem się pod koniec roku szkolnego i wybrałem klasę wyżej. Czy wakacyjna zmiana klas spowoduje także zmianę mojej klasy?

    Niektórzy użytkownicy nie chcą zmieniać w wakacje klasy na wyższą. Dlatego, w momencie archiwizacji systemu, każdy uczeń po zalogowaniu się otrzyma pytanie, czy chce przejść do następnej klasy. Zmiany dokonujemy tylko za zgodą użytkownika. Jeśli wybierze on pozostanie w obecnej klasie, tak zostanie, aż do przyszłych wakacji.

  12. Co dokładnie dzieje się podczas wakacyjnej zmiany klas (archiwizacji portalu)?

    Każdy uczeń, który nie jest w ósmej klasie, otrzymuje możliwość zmiany klasy na wyższą. Dzieje się to bardzo prosto – po zalogowaniu pojawi się pytanie „Do której klasy idziesz od września?”. Jeśli użytkownik zaznaczy inną klasę, zmienimy materiał, do którego ma dostęp, i wyzerujemy rankingowy licznik. Nowy rok szkolny to nowa rywalizacja! Nie martw się, osiągnięcia Twojego dziecka z poprzedniego roku nie przepadną. Zostaną zapisane i będziesz mógł do nich zajrzeć w każdej chwili. Zmienią się zadania – będą one nieco większym wyzwaniem. Do starszych ćwiczeń, przygotowanych dla niższej klasy, nie będzie już dostępu. Wykupiony abonament nie przepada – jest aktywny zgodnie ze swoim terminem ważności.

  13. Dlaczego nie mogę się zalogować do portalu?

    Prawdopodobnie podajesz złe dane do logowania. Skorzystaj z opcji „przypomnienie hasła”. Poprosimy Cię o wpisanie adresu e-mail. Jeśli jest do niego przypisane konto, wyślemy wiadomość z nowym hasłem, którego należy użyć do zalogowania. Pamiętaj, aby później zmienić hasło w profilu na łatwiejsze do zapamiętania.

  14. Gdzie można zmienić adres e-mail na nowy?

    Zmiany adresu e-mail użytkownika dokonuje nasz administrator. Skontaktuj się z nami w tej sprawie przez formularz kontaktowy.

  15. Jak mogę usunąć swoje konto z portalu?

    Konto użytkownika jest usuwane przez naszego administratora, zaraz po tym, jak zgłosisz chęć usunięcia konta poprzez formularz kontaktowy.